Regulamin
Regulamin rezerwacji apartamentów umieszczonych na stronie www.apartstyl.pl
I. Informacje ogólne
Niniejszy regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych. Dokonanie rezerwacji poprzez wpłatę zadatku bądź całości ceny za wynajem apartamentu na konto firmy Anna Ślimak Apart-Styl jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień regulaminu. Umowa pomiędzy klientem a właścicielem obiektu zostaje zawarta w momencie zaksięgowania się zadatku lub całości kwoty na rachunku Apart-Styl.
II. Zasady rezerwacji
Rezerwacja on-line bezpośrednio na stronie apartstyl.pl, telefoniczna lub e-mailowa,
1.Rezerwacja jest skuteczna z chwilą uznania na rachunku bankowym firmy Anna Ślimak APART-STYL zadatku(ów) lub całości kwoty,wyłącznie w terminach wskazanych w rezerwacji wstępnej .Po otrzymaniu zadatku za rezerwację klient otrzyma e-mail z informacją o zmianie statusu rezerwacji z wstępnej na potwierdzoną. O ile nie została opłacona cała należność za pobyt ,a tylko zadatek, pozostałą kwotę należności należy uiścić najpóźniej w dniu przyjazdu poprzez link z rezerwacja, który automatycznie przekieruje do płatności online.
2. Brak dokonania płatności w ciagu 72h od dokonania rezerwacji spowoduje jej automatyczną anulacje.
3. Za Rezerwację Sylwestrowe pobieramy zadatek w wysokości 80-100% ceny pobytu.(1 wpłata minimum 30% do 72h, następne po uzgodnieniu)
III. Anulowanie rezerwacji
W przypadku anulacji przyjazdu wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi. Wyjątkiem od tej reguły będzie sytuacja, gdy Klient wskaże nowego Klienta na ten sam apartament i w tym samym terminie. W takim przypadku Klient otrzyma zwrot wpłaconego zadatku, nie wcześniej niż 7 dni po zakończeniu wynajmu osoby wskazanej. Nowy klient przejmuje prawa i obowiązki wynikające z umowy.
IV. Zmiany w rezerwacji
Chęć zmiany terminu w dokonanej rezerwacji, Klient powinien zgłosić nie później niż na14 dni przed wyznaczoną w zamówieniu datą przyjazdu. Tylko pod tym warunkiem firma APART-STYL rozpatrzy proponowane zmiany i o decyzji poinformuje Klienta. W przypadku, gdy zmiana w dokonanej rezerwacji nie jest możliwa,zadatek nie podlega zwrotowi.
W przypadku kiedy klient po przyjezdzie do apartamentu, będzie chciał zrezygnować z pobytu w nim, zobligowany będzie do uiszczenia reszty ceny za pobyt lub nie będzie zwórona mu kwota za cały pobyt -w przypadku calkowitej wpłaty .Powyższe ma zastosowanie w przypadku dopełnienia przez Wynajmującego staranności w przedstawieniu klientowi oferty związanej z apartamentem.
V. Warunki umowy najmu
- Umowa Najmu jest zawarta pomiędzy właścicielem obiektu ,a klientem i obejmuje wyłącznie wynajem krótkoterminowy obiektu oraz przypadające mu jedno miejsce postojowe w garażu podziemnym -wys. wjazdu 2m (Centrum II, Róża Pustyni, Tosia, Hej Hanno, Molinezja, Romeo, Julia, Rattan, ) lub na posesji(Radowid,) Zakaz wjazdu samochodów z instalacją gazową LPG. Do Apartamentów, które nie posiadaja miejsca parkingowego istnieje możliwość dokupienia miejsca parkingowego w garażu podziemnym. Dodatkowy koszt to 40zł/doba
- Cena - podana w opisie apartamentu obejmuje opłaty za media (prąd,woda, ogrzewanie - w sezonie grzewczym), pościel i ręczniki (jeden komplet dla każdej zgłoszonej w rezerwacji osoby) Cena ta nie zawiera opłaty pobytowej, która wynosi 130zl za cały pobyt/apartament. Cena końcowa może się różnić w zależności od wybranych opcji dodatkowych. Jeśli czas pobytu wynosi 14, 21 etc. dni sprzątanie i wymiana ręczników oraz pościeli jest uwzględniana na życzenie klienta. Obowiązująca w Zakopanem opłata klimatyczna w wysokości 2 PLN za osobę za każdy dzień pobytu, doliczana jest dodatkowo do kwoty należności za pobyt.
- Odbiór kluczy - przyjazd powinien nastąpić w godzinach ustalonych z przedstawicielem Apart Styl. Doba hotelowa rozpoczyna się od godziny 16:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu, chyba, że inaczej uzgodniono. Istnieje możliwość wcześniejszego przyjazdu (w dniu zameldowania) lub przedłużenia pobytu (w dniu wymeldowania) 15zł/h, jednak nie wczesniej niż 7,00 rano w dniu przyjazdu i godzina 19.00 w dniu wyjazdu. Warunkiem przedłuzenia pobytu jest brak innej rezerwacji zarówno w dniu przyjazdu jak również w dniu wyjazdu. Należy to ustalić odpowiednio dzień wczesniej. Kaucja wysokości 300 PLN zostaje pobrana pierwszego dnia i zwrócona Gościowi ostatniego dnia pobytu, po przyjęciu apartamentu bez uwag (dotyczy osobistego odbierania kluczy od Goscia z udziałem pracownika firmy APart-Styl. W apartamentach w Radowidzie zameldowanie odywa sie do godziny 20.00
- Po opuszczeniu mieszkania przez Goscia firma APart-Styl dokonuje sprawdzenia mieszkania. Firma APart-Styl ma na to 2 godziny. Za ewntualne stwierdzone zniszczenia firma Apart Styl zastrzega sobie prawo do obciazenia finansowego Gośia, poprzez wystawienie i przesłanie poczta tradycyjna lub emailem odpowiedniego dokumentu (faktury ) z 7 dniowym terminem płatności. (dotyczy wymeldowania Gościa bez udziału pracownika firmy Apart-Styl)
- Klient zobowiązany jest do zapłaty całej kwoty za pobyt nawet, jeśli z przyczyn niezależnych od właściciela obiektu, przyjazd lub pobyt ulegnie opóźnieniu lub skróceniu.
- Klient ma obowiązek niezwłocznie zawiadomić właściciela apartamentu o wszelkich zdarzeniach, które mogą narazić go na szkodę.
- Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody właściciela.
- Klient ma 1 godzinę po zameldowaniu na sprawdzenie mieszkania i zgłoszenie ewentualnych usterek, bądź zniszczeń.
- Firma Apart STyl zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji (lub zmiany na poprawna) w przypadku pomyłek w rezerwacji tj ceny, ilości osób mających zamieszkać w apartamencie nie póżniej niż 30 dni przed data rezerwacji.
- Śniadania:Istnieje możliwośc dokupienia śniadania kontynentalnego w cenie 35zł/osoba/dzień. Śniadania pakowane są w trójdzielne pojemniki, a następnie w torby papierowe i dostarczane pod drzwi apartamentu w godzinach 7.00-9.00. Śniadanie przygotowywane jest przez firme cateringową Vipkuchnia. Chęć skorzystania ze śniadania nalezy zgłosić najlepiej przy rezerwacji lub najpóżniej w dzień poprzedzający do godziny 14.00. Realizujemy również zamówienia na śniadania wege, bezglutenowe i bez laktozy.
-
Przykładowe Menu:
Poniedziałek : ● Kiełbasa smażona z cebulą ● Pieczywo świeżo wypiekana-chrupiąca bułeczka, chleb pszenny i razowy. ● Masło swojskie ● Dżem ● Twarożek śmietankowy ● Warzywa - Ogórek, pomidor, papryka, cebula czerwona, rzodkiewka ● Fasolka szparagowa ● Pieczarka konserwowa ● Wędliny - 3 rodzaje i kiełbasa ● Sery - Mozzarella i edamski. ● Serek wiejski z tuńczykiem. ● Owoc sezonowy lub ciastko ● Kawa ● Herbata
Wtorek : ● Kiełbaski wieprzowe ● Pieczywo świeżo wypiekana-chrupiąca bułeczka, chleb pszenny i razowy. ● Masło swojskie ● Krem czekoladowy ● Twarożek śmietankowy ● Warzywa - Ogórek, pomidor, papryka, cebula czerwona, rzodkiewka ● Marchewka słupki ● Ogórek konserwowy ● Wędliny - 3 rodzaje ● Sery żółte - 2 rodzaje i oscypek ● Sałatka jarzynowa ● Owoc sezonowy lub ciastko ● Kawa ● Herbata
Środa : ● Jajko gotowane ● Pieczywo świeżo wypiekana-chrupiąca bułeczka, chleb ● pszenny i razowy. ● Masło swojskie ● Miód ● Twarożek śmietankowy ● Warzywa - Ogórek, pomidor, papryka, cebula czerwona, rzodkiewka ● Kukurydza ● Cebulka perłowa ● Wędliny - 3 rodzaje i kabanos ● Sery żółte - 2 rodzaje ● Jogurt grecki z crunchy ● Owoc sezonowy lub ciastko ● Kawa ● Herbata
Czwartek : ● Kiełbasa smażona z cebulą ● Pieczywo świeżo wypiekana-chrupiąca bułeczka, chleb pszenny i razowy. ● Masło swojskie ● Dżem ● Twarożek śmietankowy ● Warzywa - Ogórek, pomidor, papryka, cebula czerwona, rzodkiewka ● Marchewka mini ● Pieczarka konserwowa ● Wędliny - 3 rodzaje i kiełbasa swojska ● Sery żółte - 2 rodzaje ● Sałatka z selerem marynowanym ● Owoc sezonowy lub ciastko ● Kawa ● Herbata
Piątek : ● Jajko sadzone, szczypiorek ● Pieczywo świeżo wypiekana-chrupiąca bułeczka, chleb pszenny i razowy. ● Masło swojskie ● Krem czekoladowy ● Twarożek śmietankowy ● Warzywa - Ogórek, pomidor, papryka, cebula czerwona, rzodkiewka ● Fasolka szparagowa ● Ogórek konserwowy ● Wędliny - 3 rodzaje ● Sery żółte - 2 rodzaje i korboc ● Sałatka z tuńczykiem ● Owoc sezonowy lub ciastko ● Kawa ● Herbata
Sobota : ● Parówka ● Pieczywo świeżo wypiekana-chrupiąca bułeczka, chleb pszenny i razowy. ● Masło swojskie ● Dżem ● Twarożek śmietankowy ● Warzywa - Ogórek, pomidor, papryka, cebula czerwona, rzodkiewka ● Marchewka słupki ● Cebula perłowa ● Wędliny - 3 rodzaje ● Sery żółte - 2 rodzaje i camembert ● Sałatka jarzynowa ● Owoc sezonowy lub ciastko ● Kawa ● Herbata
Niedziela : ● Jajko gotowane ● Pieczywo świeżo wypiekana-chrupiąca bułeczka, chleb pszenny i razowy. ● Masło swojskie ● Miód ● Twarożek śmietankowy ● Warzywa - Ogórek, pomidor, papryka, cebula czerwona, rzodkiewka ● Cukinia ● Ogórek konserwowy ● Wędliny- 3 rodzaje ● Sery żółte - 2 rodzaje i oscypek ● Jogurt grecki z crunchy ● Owoc sezonowy lub ciastko ● Kawa ● Herbata
***Informujemy że poszczególne produkty mogą się wymieniać w różne dni***
VI. Zasady obowiązujące podczas pobytu
1 .Liczba osób mających zamieszkać w obiekcie jest ograniczona do liczby podanej podczas rezerwacji. Klient zobowiązany jest do poinformowania firmy APART-STYL o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Jeśli liczba ta przekroczy liczbę podaną w rezerwacji, właściciel może odmówić wydania kluczy doobiektu.
2. Każdy z Klientów zobowiązany jest do poszanowania mienia Właściciela oraz przestrzegania ogólnie przyjętych zasad porządku publicznego. W przypadku stwierdzenia dewastacji lub rażącego naruszania porządku publicznego, APART-STYL ma prawo i obowiązek interweniować, aż do natychmiastowego zerwania umowy włącznie. Klient zobowiązany jest do należytego zabezpieczenia apartamentu: dokładnego zamykania drzwi wejściowych -zamknięcia okien przy każdorazowym opuszczeniu obiektu oraz staranne przechowywanie kluczy bez dostępu do nich osób postronnych.
3. Za rzeczy pozostawione w apartamencie podczas pobytu firma Apart-Styl nie ponosi odpowiedzialności.
VII. Bezpłatny pobyt dziecka
Dziecko do lat 5 (jedno na dwoje dorosłych), śpiące z dorosłymi lub we własnym łóżeczku i niewymagające pościeli nie ponosi żadnych opłat za pobyt. Pozostałe dzieci płacą normalną cenę.
VIII. Akceptujemy zwierzęta po wcześniejszym uzgodnieniu. Obowiązuje dodatkowa opłata 25zł/doba
IX. Wyposażenie apartamentów w sprzęt AGD,RTV, meble, pościel itp. leży po stronie właścicieli apartamentów.
X. Wystąpienie sił wyższych
W przypadku wystąpienia niemożliwych do przewidzenia okoliczności, których skutków nie można natychmiast zlikwidować zwyczajowymi środkami, właściciel rezerwuje sobie prawo zaproponowania klientowi obiektu zastępczego. Cena proponowanego noclegu w zaproponowanym lokalu nie musi być taka sama jak cena wcześniej zarezerwowanego noclegu. Właściciel ma prawo, w przypadku wystąpienia zjawisk mających charakter siły wyższej anulować umowę. Kwoty wpłacone przez klienta podlegają natychmiastowemu zwrotowi z potraceniem kwot należnych za usługi już wyświadczone.
XI. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH
Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rezerwacji, wyjaśnienia okoliczności ewentualnego naruszenia Regulaminu lub obowiązujących przepisów prawa, oraz rozpatrywania ewentualnych reklamacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, że :
Administratorem danych osobowych pozyskanych w procesie rezerwacji w rozumieniu obowiązujących przepisów prawa powszechnie obowiązującego, jest Apart-Styl Anna Ślimak ul. Morawczyna 117 Klikuszowa 34-404
Podmiotem przetwarzającym dane osobowe jest system rezerwacji online Hotres.pl, który należy do firmy LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński z siedzibą w Jeleniej Górze 58-570 ul. Młyńska 12A nazywany dalej Hotres.pl
Dane osobowe
- Na potrzeby procesu rezerwacji / wystawienia dokumentu sprzedaży pobierane są dane osobowe Gościa. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji procesu rezerwacji.
- Gość posiada prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak również prawo do ograniczenia ich przetwarzania.
- Opcjonalna zgoda Gościa na przetwarzanie danych w celach marketingowych wymaga zaznaczenia odpowiedniego pola typu ‘checkbox’ w procesie rezerwacji.
Zgoda ta może być cofnięta poprzez przesłanie odpowiedniej wiadomości na
adres e-mail : kontakt@apartstyl.pl.
- Szczegółowe cele i zakres przetwarzania danych osobowych w systemie Hotres określone są w załączniku
Zobowiązania Administratora
- Administrator zapewnia, że dane osobowe Gościa nie są udostępniane osobom trzecim i w tym zakresie podejmie niezbędne środki i zapewni wykorzystanie swojej wiedzy i doświadczenia w celu realizacji przedmiotowego zapewnienia.
- Administrator zachowuje prawo udostępnienia danych osobowych podmiotom upoważnionym (Podprocesorzy) oraz w przypadkach przewidzianych przepisami prawa powszechnie obowiązującego. W szczególności dotyczy to podmiotów takich jak : systemy realizujące płatności online, oprogramowanie recepcji, oraz poszczególni właściciele apartamentów (w celu wystaswiania dokumentów sprzedaży)
- Administrator zobowiązany jest do dotrzymania tajemnicy i poufności informacji uzyskanych w celu realizacji procesu rezerwacji. Podjęte zobowiązanie pozostaje w mocy przez czas nieokreślony.
Zobowiązania Hotres.pl
- Hotres.pl jako Podmiot przetwarzający dane osobowe Gościa, zapewnia wdrożenie odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, oraz dodatkowych zabezpieczeń informatycznych, opierających się na sprawdzonych serwerach i systemach służących do przetwarzania danych osobowych w usługach świadczonych drogą elektroniczną.
- Hotres.pl oświadcza, że systemy informatyczne wykorzystywane do przetwarzania danych osobowych spełniają wymogi obowiązujących przepisów prawa, w szczególności chronione są w stopniu wysokim w rozumieniu rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informacyjne służące do przetwarzania danych osobowych.
- Podwykonawcy i pracownicy Hotres.pl zostaną należycie umocowani do przetwarzania danych osobowych w związku z realizacją procesu rezerwacji, na co Administrator oraz Gość wyrażają zgodę.
- W celu zapewnienia najwyższego bezpieczeństwa w przechowywaniu danych osobowych zgodnych z wymogami RODO, Hotres.pl zobowiązany się do:
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
- ciągłego zapewnienia poufności, integralności, dostępności i odporności systemów i usług przetwarzania
- zdolności do szybkiego przywrócenia dostępności danych osobowych i dostępu do nich w razie incydentu fizycznego lub technicznego
- regularnego testowania, mierzenia i oceniania skuteczności środków technicznych i organizacyjnych mających zapewnić bezpieczeństwo przetwarzania danych.
- szyfrowania oraz anonimizacji transmisji danych osobowych
Postanowienia końcowe
Administrator jest uprawniony do wprowadzenia zmian w postanowieniach Regulaminu w każdym czasie i zależnie od własnej decyzji. W szczególności, może dokonać zmiany postanowień niniejszego Regulaminu w przypadku:
- konieczności dostosowania Regulaminu do przepisów bezwzględnie obowiązujących lub do zmian przepisów prawa mających wpływ na treść Regulaminu;
- konieczności dostosowania Regulaminu do zalecenia, interpretacji, orzeczenia, postanowienia lub decyzji organu władzy publicznej lub orzeczenia sądowego, mającego wpływ na treść Regulaminu;
- rozbudowy lub zmiany funkcjonalności Hotres.pl;